Türk Hukukunda “Kep Adresi” (Kayıtlı Elektronik Posta adresi) noter tebligatı için kullanılan bir yöntem değildir fakat ihbar ve ihtar gibi gönderiler için geçerli bir yöntemdir. Bu tür gönderiler kurumdan kuruma, şahıstan kuruma, kurumdan şahısa olabilir. Kep adresi, kamu onaylı özel bir elektronik posta sistemidir, kamu kurumları ve tüzel kişilikler tarafından kullanıldığı gibi gerçek kişiler tarafından da kullanılmaktadır.
Genellikle “Veri Sorumlusuna Başvuru”, “Bilgi Edinme Başvurusu”, Fesih gibi birçok işlem KEP adresi ile gönderilerek gerçekleştirilir.
KEP adresleri üzerinden yapılan ihbar ve ihtar gibi gönderimler yasal olarak geçerli sayılmakla birlikte karşı tarafın bu yöntemi kabul etmiş olması ve kep adresini bildirmiş olması gerekmektedir. KEP adresi ile gönderilen postalar yasal düzenlemelere uygun olarak gerçekleştirilmelidir. Kayıtlı Elektronik Posta Sistemine İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik ile usul ve esaslar belirtilmiştir.
Mahkeme tebligatları UETS aracılığı ile yapılır.
KEP adresi kamu kurumu PTT nezdinde https://pttkep.gov.tr/ adresinden alınmaktadır.